31 de octubre de 2011

Lunes 31 en el Pub Retro de Coruña

C/ Orzán, 19 - Coruña
Esta noche, a partir de las 22:30, se celebra una gala de humor solidario en colaboración con la Fundación Dharma que contará con el trío cómico "Arde Troia" (Carmen Conde, Pepe Capelán y Kuruñés), con Fredi Cruxer, con Xan Veiga y con Rodolfo y que, además contará con un maestro de ceremonias de lujo: David Amor.
Los tres euros de la entrada servirán para que Dharma pueda hacerse cargo de la educación de las niñas en India y que, además, pueda ayudar a sobrevivir a sus padres para que no terminen siendo obligadas a casarse con quien ellas no desean ni conocen.
Generosamente, el dueño del pub Retro se compromete a destinar a la fundación 1 € de cada consumición. Quedáis invitados!!
 
Esta noite, a partires das 22:30, celébrase unha gala de humor solidario en colaboración coa Fundación Dharma que contará co trío cómico "Arde Troia" (Carmen Conde, Pepe Capelán e Kuruñés), con Fredi Cruxer, con Xan Veiga e con Rodolfo e que, ademáis contará cun maestro de ceremonias de luxo: David Amor.
Os tres euros da entrada servirán para que Dharma poida facerse cargo da educación das nenas en India e que, ademáis, poida axudar a sobrevivir ós seus pais para que non acaben sendo obrigadas a casarse con quen elas non desexan nen coñecen.
Xenerosamente, o dono do pub Retro comprometeuse a destinar á fundación 1 € de cada consumición. Quedades invitados!
 
 

No hay comentarios: